Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske poziva na iskazivanje interesa za sudjelovanjem u Javnom pozivu za odabir agencije za kreativnu izradu kampanje i organizaciju događaja povodom Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa
Poštovani predstavnici agencija u Republici Hrvatskoj,
Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske poziva vas na iskazivanje interesa za sudjelovanjem u Javnom pozivu za odabir agencije za kreativnu izradu kampanje i organizaciju događaja povodom Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.
Sa ciljem utjecaja na smanjenje broja prometnih nesreća i stradalih osoba, Hrvatski sabor je 21. listopada proglasio Nacionalnim danom sigurnosti cestovnog prometa, koji se ove godine po prvi puta obilježava.
Za obilježavanje navedenog dana u Nacionalnom programu sigurnosti cestovnog prometa osigurano je 300.000,00 kuna (s PDV-om).
Opće informacije:
Ministarstvo unutarnjih poslova RH je tijelo državne uprave nadležno za poslove sigurnosti cestovnog prometa te je nositelj
Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa (2011.- 2020.).
Tijekom godina provedbe preventivnih i represivnih aktivnosti postignuti su određeni rezultati i to prvenstveno u značajnom smanjenju smrtno stradalih u prometu, a u posljednjim izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama jasno je definirano osam najtežih prekršaja koji uzrokuju najteže posljedice u prometu.
Valja izdvojiti četiri glavne ubojice u cestovnom prometu, a to su prekoračenje brzine kretanja vozila, korištenje mobitela (distrakcije) tijekom vožnje, nekorištenje sigurnosnog pojasa i upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola. Djelovanje Ministarstva unutarnjih poslova u zakonodavnom, provedbenom i medijskom smislu usmjereno je prema senzibiliziranju javnosti o opasnostima i posljedicama kršenja prometnih propisa te poticanju sudionika u prometu na usvajanje pozitivnih oblika ponašanja u prometu.
Cilj ovog Poziva je odabir agencije s kojom će se potpisati Ugovor o organizaciji obilježavanja
Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.
Agencijski zadatak:
- Prezentacija agencije, predstavljanje tima i referenci,
- Prezentacija obilježavanja događaja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa,
- Prezentacija komunikacijske strategije (priprema materijala za postojeće komunikacijske kanale Ministarstva i Nacionalnog programa - Twitter, YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn)
Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 2:
- pronaći inovativan model obilježavanja, koji udovoljava aktualnim epidemiološkim mjerama koje su na snazi, a koji je inovativan u konceptu,
- originalnošću načina obilježavanja i pozitivnom atmosferom najave događaja potaknuti interes javnosti i ostati u sjećanju,
- hodogram obilježavanja događaja (cjelovito rješenje).
Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 3:
- upoznati javnost da se po prvi puta obilježava Nacionalni dan sigurnosti cestovnog prometa,
- kreiranje video/audio i/ili tiskanih materijala koji će s jedne strane upozoriti opću populaciju na opasnosti kršenja prometnih propisa i mogućnost najtežih posljedica, a s druge strane potaknuti na promjene ponašanja i usvajanje pozitivne prometne kulture,
- kreativni oblici PR oglašavanja (moto ovogodišnjeg događanja, hashtag…).
Izazovi:
- stradavanja u prometu izazivanju sablazan i deklaratornu osudu svih, međutim, većina sudionika u prometu svakodnevno koristi mobitel (kao najopasniju distrakciju) i ne koristi sigurnosni pojas,
- percepcija da policija samo kažnjava, a ne provodi dovoljno preventivnih aktivnosti.
Prezentacija:
Agencija će uživo prezentirati sve agencijske zadatke.
Kriterij za odabir agencije:
- Kreativnost koncepta obilježavanja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa i
- Opći dojam prijedloga kreativnih rješenja i preventivnih poruka.
Obilježja ciljanih skupina i pokazatelji:
- Bilten o sigurnosti cestovnog prometa,
- najviše prometnih nesreća dogodi se u srpnju, kolovozu i rujnu, petkom, subotom i ponedjeljkom; od 14 do 18 sati,
- prometne nesreće najčešće se događaju na ravnom i suhom cestovnom pravcu te tijekom vedrog dana ne noći,
- nastradali sudionici su najčešće starosti 35-44 godine, potom 65 godina i stariji.
Potvrde sudjelovanja:
Kranji rok za
potvrdu sudjelovanja u ovom javnom pozivu je 18. rujna 2020. godine na adresu e-pošte
press@mup.hr.
Zaključno:
Ovo je javni poziv za agencije s područja Republike Hrvatske.
Maksimalan iznos ukupnih troškova organizacije eventa i prateće komunikacije iznosi 300.000,00 kuna s uključenim PDV-om.
Prezentacije
nije potrebno slati na ranije navedenu e-mail adresu nego ih osobno prezentirati.
Termini prezentiranja agencijskih zadataka su između 30. rujna i 2. listopada ove godine te ćete o svom terminu biti obavješteni.
Prezentacije svih zadanih agencijskih zadataka održat će se u službenim prostorijama Ministarstva unutarnjih poslova (Ravnateljstva policije) na hrvatskom jeziku, u trajanju do 60 minuta pred Povjerenstvom.
Informacija o odabranoj agenciji bit će poznata najkasnije 5. listopada, nakon čega će se s odabranom agencijom sklopiti Ugovor.
Kontakt:
U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti na:
press@mup.hr
odjel.za.sigurnost.cestovnog.prometa@mup.hr
Najave |
Promet i vozila